středa 20. května 2015

Nevím jak to nazvat

Napadá mě pořád něco jako hov.do. Přiznám se mám, jak se moderně říká, určité streotypy. Úplně stejně to mám s tímto - blbem.
Do vedlejšího vchodu se přistěhovala nová rodina, nebo skupina. Nevím, zas tolik jsem to nezkoumal. O co ale jde? Co mě vytáčí? A čím dál tím víc?

Popis

  • Věk - mládě.
  • Vzhled - hlavní charakteristika, kapuce pořád na hlavě ALE za každých okolností, jak říkám já, na půl žerdi, neboli, do půl hlavy
  • Chůze - drsňácká. Za nás se říkalo, Gansta
  • Chování - debil, hulvát, nebo - je mi jedno, že nejsem na pastvě, nebo na samotě a že tady žijou lidi a kupodivu chtějí někdy i spát a hlavně netouží poslouchat TEBE, ty hovado

Chování

To je to o co tu kráčí milí hochu. Dalo by se říci, že tento dotyčný ... ti co znají si dosadí co chtějí, ať se neopakuju, otravuje ovzduší v jakoukoliv denní a hlavně noční hodinu. Prostě stojí na ulici, kapuci v přesně stanovené pozici na palici, ruce v kapsách a hvízdá. Švíííííííuuuši, Švíííííííuuuši.

Co mě láká?

Myslím si, že nejsem konfliktní typ, ale už to dlouho nevydržím. Brzy asi aspoň vylezu na balkon, či do okna a budu mít, snad slušnou, otázku: "Ty kreténe" no asi radši jinak: "Haló, prosímtě, víš že existuje něco jako domovní zvonek, nebo telefon, nebo si pořiď klíče a HLAVNĚ UŽ DRŽ HUBU TY HOVADO. Díky." Koukám, že i při psaném projevu mě vytáčí a asi bych se neudržel.

ZÁVĚR

Nevypadá na to, že by byl z jiného etnika a i kdyby tak to ho neomlouvá. Možná je ze Slovenska, ale tím to taky není. Prostě je úplně jedno odkud je, ale chová se absolutně bezohledně. Něco, někdo s tím asi brzo udělá. O rušení nočního klidu se asi nejedná, protože tak dlouho to snad nikdy nebylo. Dám si pozor a to by mohla být první reakce.
Tak jsem si aspoň trochu ulevil.

Žádné komentáře:

Okomentovat