středa 25. března 2015

Dálková světla

Dneska to bude asi krátký. Ale tohle už prostě musím dát ze sebe ven. Byl krásný slunečný den. Bylo kolem poledne a já se koukal ven oknem na ulici. Koukal jsem asi z výšky klasického prvního patra a najednou jsem si všiml nepříjemného světla. V prvním patře! Zas nějaký ho.ado, nebo jak ho nazvat. Prostě měl puštěný dálkový světla a oslňoval mě - v prvním patře!!! Sakra chlape, jak se asi musí koukat těm co jedou proti tobě. ANO, opravdu dálková světla oslňují i za krásného slunečního dne v poledne! Jestli tomu nevěříte, tak si to zkuste. Rozsviťte si Vaše oblíbená světla a postavte proti Vašemu autu. Třeba to vadí jenom mě a ostatním to nevadí, nevím. ale mě to prostě strašně se.e.
Tak to je všechno, dál bych se jenom opakoval a dál znovu samonasí.al.
Zdar.

Žádné komentáře:

Okomentovat